درخواست پشتیبانی و خدمات
در صورت نیاز به مشورت بیشتر می توانید با مرکز تماس خدمات نیکان با شماره 44854046-021 تماس گرفته و یا با دنبال کردن لینک مقابل درخواست خود را ثبت نمایید. این اطمینان را به شما می دهیم در اسرع وقت با شما تماس گرفته شده و مشورت و خدمات مورد نیاز ارایه خواهد شد.
شرکت نیکان هرگونه هزینه و اجرت تعمیرات خارج از گارانتی را طبق تعرفه مصوب دریافت نموده و در تعویض قطعات یدکی از قطعات اصلی استفاده می کند لذا با دریافت خدمات از شرکت ما هیچ گونه نگرانی و دغدغه از نظر استفاده از قطعات یدکی اصلی و عدم پرداخت هزینه مازاد نخواهید داشت.
سوالات متداول جاروبرقی
چه زمانی باید فیلتر جارو برقی تمیز شود؟
به طور کلی هر چه فیلترهای جارو تمیز تر باشد به موتور دستگاه فشار کمتری آمده و طول عمر دستگاه بیشتر میشود . در نتیجه باید سعی شود حتی الامکان فیلتر های جارو تمیز باشد.
دلیل خروج گرد و غبار از خروجی هوای جارو برقی چیست؟
چنان چه فیلتر ورودی جارو آسیب دیده باشد ونتواند ذرات ورودی گرد و غبار را فیلتر کند و همچنین در بعضی مواقع کیسه زباله در جای خود قرار نگرفته و یا این که پر شده است واین امر باعث خارج شدن گرد و غبار میشود.
نشانگر روی جار برقی چه زمانی قرمز می شود؟
چنانچه کیسه زباله جارو پر شده باشد و یا این که درون لوله ها گرفتگی ای باشد این چراغ نشانگر فعال می شود.
دلیل کم شدن مکش جارو برقی پس از مدتی استفاده چیست؟
به دلیل فیلترهای ویژه ای که بر روی دستگاه استفاده شده است فیلتر ورودی هوای آن باید مرتبا تمیز شود تا مکش جارو افت نداشته باشد